Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Castillo Detective

|
Geplaatst: Wo Sep 19, 2007 8:37 pm Onderwerp: Sheena easton |
|
|
Ik heb nu een paar afleveringen gezien met Caitlin(sheena easton).Leuke vrouw, ziet er goed uit. Maar ik vond haar leuker met lang haar wat ze later heeft(niet in de serie). Ze heeft best leuke muziek gemaakt: zie deze onder , lekker nummer, en met lang haar.
Jammer dat ze later neergeschoten gaat worden. Maar ach thats the story, en Sonny glijd dan af en word corrupt.
hier de cliphttp://nl.youtube.com/watch?v=MTfzswZSX_g
en deze uit miami vice, jammer dat de kwaliteit slecht is, heeft iemand een betere???
http://nl.youtube.com/watch?v=fFt4_h0lW_8
gr, castillo _________________ Lt Castillo: Don't you ever come up to my face again like this, detective.
(season 1: One-eyed jack) |
|
Naar boven |
|
 |
Castillo Detective

|
Geplaatst: Zo Sep 23, 2007 1:01 pm Onderwerp: |
|
|
n. _________________ Lt Castillo: Don't you ever come up to my face again like this, detective.
|
Naar boven |
|
 |
Castillo Detective

|
Geplaatst: Wo Sep 26, 2007 9:11 pm Onderwerp: |
|
|
Heb op you tube de scene gevonden dat caitlin door Hagman word neergeschoten terwijl crockett toekijkt. Ik denk dat er wel een brok door je keel gaat als je de hele aflevering en het vervolg ziet. Het was zo'n leuke vrouw....
http://nl.youtube.com/watch?v=qL3xEh2bBQg _________________ Lt Castillo: Don't you ever come up to my face again like this, detective.
|
Naar boven |
|
 |
James Sonny Crockett Lieutenant

Geregistreerd op: 17-2-2006 Berichten: 1408 Woonplaats: Zuid-Limburg / NL
|
Geplaatst: Do Sep 27, 2007 9:10 am Onderwerp: |
|
|
Welke aflevering is dat eigenlijk, die had ik nog niet gezien...................  _________________ --Smooth, that's how we do it.--
 |
|
Naar boven |
|
 |
Tony Arcaro Detective

|
Geplaatst: Vr Sep 28, 2007 4:27 pm Onderwerp: |
|
|
Ik dacht 'Deliver us from Evil'... _________________ Hi there, we're the cops you've been trying to kill! |
|
Naar boven |
|
 |
Castillo Detective

|
Geplaatst: Vr Sep 28, 2007 6:35 pm Onderwerp: |
|
|
Ik heb hem ook nog niet gezien. Ik denk een(1)van de laatste van s 4. Want daarna schiet hij hagman dood. _________________ Lt Castillo: Don't you ever come up to my face again like this, detective.
|
Naar boven |
|
 |
Tony Arcaro Detective

|
Geplaatst: Zo Sep 30, 2007 8:54 pm Onderwerp: |
|
|
imdb:
"Miami Vice" .... Caitlin Davies (5 episodes, 1987-1988)
- A Rock and a Hard Place (1988) TV Episode .... Caitlin Davies
- Love at First Sight (1988) TV Episode .... Caitlin Davies
- Deliver Us from Evil (1988) TV Episode .... Caitlin Davies
- The Rising Sun of Death (1987) TV Episode .... Caitlin Davies
- Like a Hurricane (1987) TV Episode .... Caitlin Davies _________________ Hi there, we're the cops you've been trying to kill! |
|
Naar boven |
|
 |
Tony Arcaro Detective

|
Geplaatst: Za Dec 08, 2007 10:45 pm Onderwerp: |
|
|
En hebben jullie "deliver us from evil" al gezien?
@Castillo: wat bedoel je eigenlijk met: Sonny glijdt (met dt) dan af en
wordt (met dt) corrupt? _________________ Hi there, we're the cops you've been trying to kill! |
|
Naar boven |
|
 |
James Sonny Crockett Lieutenant

Geregistreerd op: 17-2-2006 Berichten: 1408 Woonplaats: Zuid-Limburg / NL
|
Geplaatst: Zo Dec 09, 2007 9:34 am Onderwerp: |
|
|
Tony Arcaro schreef: |
En hebben jullie "deliver us from evil" al gezien?
@Castillo: wat bedoel je eigenlijk met: Sonny glijdt (met dt) dan af en
wordt (met dt) corrupt? |
Kijk seizoen 5 maar eens.  _________________ --Smooth, that's how we do it.--
 |
|
Naar boven |
|
 |
Tony Arcaro Detective

|
Geplaatst: Ma Dec 10, 2007 3:08 pm Onderwerp: |
|
|
Ik dacht niet aan afglijden maar dat hij door een ongeluk
zijn geheugen kwijt was.
Hij dacht dat hij Burnett was; een meedogenloze drugsgangster.... _________________ Hi there, we're the cops you've been trying to kill! |
|
Naar boven |
|
 |
The Noogman Detective

|
Geplaatst: Ma Dec 10, 2007 3:30 pm Onderwerp: |
|
|
De Caitlin episodes, sommigen lopen er mee weg, door anderen verguisd...
Mijn mening is ergens in het midden. Is dat accent van haar trouwens gespeeld..? Ik vond het namelijk een beetje iritant, weer een scharrel voor Sonny met een quasi Iers accent...
Grappig om op ' jumping the shark' te lezen dat voor velen dit het moment was om de serie de rug toe te keren, terwijl anderen juist lyrisch zijn over het optreden van Sheena Easton.
Ze heeft in die tijd nog best een leuke cd gemaakt en met lang haar vond ik haar ook best wel een stoeipoes
have a nice D!
baS _________________ ___________
Cool dude!! |
|
Naar boven |
|
 |
Tubbs Officer

Geregistreerd op: 3-10-2007 Berichten: 71 Woonplaats: Key Eindhoven Biscayne Bay
|
Geplaatst: Ma Dec 10, 2007 6:35 pm Onderwerp: |
|
|
Nou moet ik toch wel zeggen dat ik die Britse junkie dokter vriendin van Sonny toch wel het lekkerst vond van alle schatjes die van hem voorbij zijn gekomen in de serie, waar wat die toch in die Caitlin (Sheena) zag snap ik helemaal niks van! Nogmaals ieder zijn mening maar ik vind dat zo'n verschrikkelijk afschuwlijk lelijke vrouw! Maarja...smaken verschillen zal ik maar zegguh, en da's maar goed ook want anders zou het maar een saaie bedoeling zijn hier op aarde als iedereen van hetzelfde houd!
Groeten Shane  _________________ Evan to Sonny: "Do you ever think Sonny, that there's a bullit out there...somewhere....with your name on it?" |
|
Naar boven |
|
 |
testarossa75 Detective

|
Geplaatst: Wo Mrt 10, 2010 11:13 pm Onderwerp: |
|
|
Ik had begin jaren negentig nog een album van Sheena Easton op een cassettebandje staan en luisterde deze regelmatig via mijn kanariegele walkman van Yoko in de trein naar school:D _________________ Sonny Crockett: "Damn, these birds are noisy. At least they're not in a cage, sort of a natural habitat". Ricardo Tubbs: "Kind of like an alligator in a sailboat". |
|
Naar boven |
|
 |
|