FAQFAQ ZoekenZoeken GebruikerslijstGebruikerslijst GebruikersgroepenGebruikersgroepen RegistreerRegistreer
ProfielProfiel Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken InloggenInloggen

Film reviews
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    forum.miami-vice.nl forum index -> Miami Vice - 2006 The Movie Discussie forum
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Tubbs
Officer

BerichtGeplaatst: Di Okt 23, 2007 4:55 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hahahaha ja dat klopt, ik kan me herinneren dat toen die informant in geloof ik de eerste of tweede ep van s1 neergeknald werd door die vrouwelijke assassin dat het bloed wat er in iedergeval uit kwam zo
licht rood was dat het wel bijna oranje leek! hahaha was wel leuk om te zien, dat oldschool low-budget filmbloed! Laughing
testarossa75
Detective

BerichtGeplaatst: Zo Mrt 07, 2010 10:54 am    Onderwerp: Reageer met quote

Gisteren sinds het bioscoopbezoek in 2006 deze film op dvd nog eens gekeken. De film kijkt lekker weg door de mooie locaties, de snelle auto's en speedboten die je terug doen verlangen naar de orginele serie. Zoals vaker gezegd staat de 2006 versie slechts in de schaduw van het orgineel, wat ook wel te verwachten is met remakes van series/films uit vervlogen tijden.

Waar ik me wel een beetje aan stoorde is de langdradige liefdesscene van Sonny en Isabella (met Don Johnsonn had ik me daar minder aan gestoort) en de in het algemeen voornamelijk donkere grimmige beeldstructuur. De invulling van de rol van Castillo had beter gecast moeten worden, dit is een belediging voor Olmos!

Bij de extra's op de dvd staat ook en stukje over het filmen op locatie, de figuranten zijn gewoon de mensen die er wonen en er werd "gewoon"in het dagelijkse verkeer gefilmd wat ik wel waardeer van regisseurs, dit maakt de film een stuk realistischer.

Al met al zeker geen slechte film al was het beter geweest de "nieuwe Sonny" vooraf naar de kapper te laten gaan en een gilette-pakket kado te doen en uit te rusten met een orginele DJ bril Cool .
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    forum.miami-vice.nl forum index -> Miami Vice - 2006 The Movie Discussie forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Pagina 8 van 8

Ga naar: