FAQFAQ ZoekenZoeken GebruikerslijstGebruikerslijst GebruikersgroepenGebruikersgroepen RegistreerRegistreer
ProfielProfiel Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken InloggenInloggen

Fav Scene
Ga naar pagina Vorige  1, 2

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    forum.miami-vice.nl forum index -> Miami Vice - Algemeen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
MOOKIE
Lieutenant

BerichtGeplaatst: Wo Jun 13, 2007 3:53 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ohhh hou op ik kan niet wachten op S3 maar das ook mooi de muziek blijft bij iedereen zo belangrijk leuk om te horen...
Daarom is het zo belangrijk dat we een MiamiVice feestje organiseren met die muziek ...lijkt me gaaf...

http://www.totaldesigns.nl
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
James Sonny Crockett
Lieutenant

BerichtGeplaatst: Do Jun 14, 2007 8:44 am    Onderwerp: Re: lastig kiezen... Reageer met quote

The Noogman schreef:
--snip --
De laatse scene is de eindscene die ik een tijdje geleden via Utube heb gezien. Tubs en Crocket die elkaar de hand schudden en dan zegt Crocket geloof ik : I'm gonna miss you Tubs... En daarna natuurlijk Terry Kath - Tell Me op de achtergrond en da'n nog zo'n 7 minuten lang een compilatie van alle seizoenen.
/--snip--

Aaah, the old end scene uit Freefall. Vorige maand kwam ik hem voor het eerst tegen, en ik moet zeggen dat ik er een beetje emo van werd. Emo omdat MV nu helemaal afgelopen was, maar ook emo omdat we al dit moois hebben mogen meemaken. Zo'n gevoel dat je vroeger had als je een goede vakantie had gehad, daar een lekker vriendinnetje had gescoord en dan naar huis moest. Wel lekker, maar ook weer niet.
MOOKIE
Lieutenant

BerichtGeplaatst: Do Jun 14, 2007 9:14 am    Onderwerp: Re: lastig kiezen... Reageer met quote

James Sonny Crockett schreef:
The Noogman schreef:
--snip --
De laatse scene is de eindscene die ik een tijdje geleden via Utube heb gezien. Tubs en Crocket die elkaar de hand schudden en dan zegt Crocket geloof ik : I'm gonna miss you Tubs... En daarna natuurlijk Terry Kath - Tell Me op de achtergrond en da'n nog zo'n 7 minuten lang een compilatie van alle seizoenen.
/--snip--

Aaah, the old end scene uit Freefall. Vorige maand kwam ik hem voor het eerst tegen, en ik moet zeggen dat ik er een beetje emo van werd. Emo omdat MV nu helemaal afgelopen was, maar ook emo omdat we al dit moois hebben mogen meemaken. Zo'n gevoel dat je vroeger had als je een goede vakantie had gehad, daar een lekker vriendinnetje had gescoord en dan naar huis moest. Wel lekker, maar ook weer niet.

Man Harold beter kan je het niet vertellen dat gevoel is zo bekend bij mij ook met oude vakantie,vrienden en meer... dat lege gevoel van het is over...maar je hebt er zo van genoten en zo jammer dat je dat gaat missen...snik en brok in mn keel...
Ik zou zo graag naar de Reunie in Miami willen weet je dat...

http://www.totaldesigns.nl
Naar boven
graafb
Officer

BerichtGeplaatst: Wo Jul 18, 2007 9:53 am    Onderwerp: Reageer met quote

Man er zijn zoveel prachtige scenes. Degene die mij altijd bij is gebleven is de eind scene van out where the buses don't run.......
Brothers in arms van de dire straits op de achtergrond. Sonny en Rico in de Daytona razen richten de doorgedraaide ex-cop terwijl op de achtergrond een rustig nummer speelt. Dat contrast is erg mooi.

Daarna het prachtige stuk als ze Tony Arcaro achter de muur vinden. Zijn ex-partner heeft hem geholpen met metselen en waarom?? Omdat het zijn partner was, schitterend. Het mooie is dat Sonny weet wat hij bedoelt.

Voor mij was dit een echte kippenvel moment.
Disser
Trainee

BerichtGeplaatst: Za Okt 06, 2007 11:35 pm    Onderwerp: Reageer met quote

deze natuurlijk!

http://www.youtube.com/watch?v=qWWBABmbEV0
Officer

BerichtGeplaatst: Zo Okt 07, 2007 9:10 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ja dat vindt ik ook een van de mooiste afleveringen ja "Out were the buses don't run"
Samen met de afleveringen "El Viejo" met Willie Nelson als ex-Texas Ranger en "Heroes of the revolution" met onze eige Jeroen als Duitse spion! En "Childs play" vind ik ook goed met een overtuigend emotioneel spelende Sonny vol van schuldgevoelens nadat hij noodgedwongen uit zelfverdediging een kind met pistool neer heeft moeten schieten! Sad

Maar het meest emo werd ik nog altijd wel bij "Down for the count, part 1"
Met een diep treurige en teneergeslagen Switek als hij in de eindscéne
zijn maatje Zito dood vindt bij de douches in die 'gym'! Verschrikkelijk
Mezelf nog meer dan een week klote gevoeld na die aflevering! Crying or Very sad
Zito

BerichtGeplaatst: Vr Okt 19, 2007 1:27 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hier een van mijn favo scenes,zeker de scene die me het meest is bijgebleven uit de serie,waanzinnig mooi geschoten,met die shots vanaf de zijkant van de auto en de neus.En Crockett en Tubbs die mooi strak voor zich uit zitten te staren op de muziek van Phil Collins.

http://youtube.com/watch?v=v08Qy6QNRX8

Deze is ook top:

http://www.youtube.com/watch?v=ChRErDY91P0

Toevallig weer Collins,heb eigenlijk helemaal niets met deze artiest ook nog,maar de muziek past wel perfect bij de shots en het tijdbeeld natuurlijk!
Naar boven
Tubbs
Officer

BerichtGeplaatst: Wo Okt 24, 2007 8:54 pm    Onderwerp: Reageer met quote

De ep "Evan" vindt ik ook héél erg mooi, een zéér hoog Vice gehalte!
Hier de link naar die eindscene van "Evan" check it out! Miami-Vice rating: 9.5 Very Happy

http://nl.youtube.com/watch?v=SdhsuQe2ZeM

Cool hoe de badguy dan nog zegt als ie naar z'n auto loopt: "Easy come...easy go.." Ook de achtergrond muziek past perfect bij die scene!
En geweldig mooi om dan te zien hoe Sonny en Rico in slo-motion zo weglopen en Evan die dan naar de badguy rent om de kogel op te vangen voor Sonny, en Sonny
die dan nog zo mooi in slo-motion roept Eeeeeeevaaaaaaan! Prachtig Very Happy
testarossa75
Detective

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 05, 2010 2:29 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Er zijn een hoop scenes die me bij zijn gebleven en al diverse keren hier genoemd zijn, maar de meest ontroerende "favoriete" scene vond ik het moment dat Caitlin wordt neergeschoten tijdens haar optreden, waarbij Sonny kort daarvoor nog trots met pretoogjes naar haar staat te kijken tijdens "follow my rainbow".Wat maakte die man toch wat mee, had hij eindelijk zijn ware liefde gevonden en gebeurt je dit.
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    forum.miami-vice.nl forum index -> Miami Vice - Algemeen Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

Ga naar: