FAQFAQ ZoekenZoeken GebruikerslijstGebruikerslijst GebruikersgroepenGebruikersgroepen RegistreerRegistreer
ProfielProfiel Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken InloggenInloggen

fff voorstellen

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    forum.miami-vice.nl forum index -> Miami Vice - Nieuwe leden.
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
testarossa75
Detective

BerichtGeplaatst: Wo Feb 17, 2010 8:02 pm    Onderwerp: fff voorstellen Reageer met quote

Hallo mede MV liefhebbers,

Ik ben Allard, 34 jaar, wonende in midden-Limburg en al sinds midden jaren 80 liefhebber van deze serie die wat mij betreft nog nooit overtroffen is. De eerste herinneringen die ik me nog goed voor de geest kan halen zijn de opgenomen afleveringen kijken bij een vriendje op een mega Betamax-videorecorder (w emoesten toen nog op tij dnaar bed voordat MV begon). Dit was volgens mij de eerste tv-serie die alleen met muziek een gedeelte van het verhaal weet te vertellen.

De gehele serie behalve de remake uit 2006 heb ik op dvd sinds 2 jaar, welke me zeer waardevol zijn. Binnenkort weer eens opnieuw kijken.

Mooi dat er een nederlands forum is waar je (nog) meer te weten komt over deze tijdloze serie die me nog steeds weet te boeien en in contact kunt komen met mensen die dezelfde "passie" hebben.

groeten
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger
James Sonny Crockett
Lieutenant

BerichtGeplaatst: Vr Feb 19, 2010 5:22 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Welkom!!!

Overigens is het forum helaas een beetje stilletjes, to say the least. Laat het je niet weerhouden om enorm te posten.
Sonnyburnett
Lieutenant

BerichtGeplaatst: Vr Feb 26, 2010 8:08 am    Onderwerp: Reageer met quote

Welkom testarossa75. Zo'n oude MiamiVice video ervaring heb ik ook. Ik nam de afleveringen altijd op met een Video 2000 (Philips), waarbij het mijn doel was om alle afleveringen compleet op video te krijgen. Helaas... dat is niet gelukt. Maar ik heb die mega-grote videobanden nog steeds op zolder liggen, met zo'n 70 afleveringen (deel NL, en een deel Duits (ARD)). En dat terwijl ik al zeker 25 jaar lang geen Video 2000 recorder meer heb, hahaha. Tja, jeugdsentiment, ik kan het gewoon niet weggooien.

Beheerder http://www.miami-vice.startkabel.nl

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    forum.miami-vice.nl forum index -> Miami Vice - Nieuwe leden. Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: