FAQFAQ ZoekenZoeken GebruikerslijstGebruikerslijst GebruikersgroepenGebruikersgroepen RegistreerRegistreer
ProfielProfiel Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken InloggenInloggen

Hallo

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    forum.miami-vice.nl forum index -> Miami Vice - Nieuwe leden.
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
RalphyBalboa
Trainee

BerichtGeplaatst: Wo Feb 04, 2009 10:57 am    Onderwerp: Hallo Reageer met quote

Hallo, ik ben Ralph en ben helemaal verzot op Miami Vice en het sfeertje eromheen, de muziek en de locatie's you name it...
Mijn favoriete aflevering is Payback omdat Roberto Duran (Jesus Moroto) er in mee speelt. Hij is namelijk mijn favoriete bokser aller tijden. Ook vind ik de episodes waarin Sonny denkt dat hij een crimineel is erg gaaf! Vooral dat stukje met ''don't give up'' van Peter Gabriel en Kate Bush.
Ik ben 24 en hou gewoon van 80's muziek ook, ZZ-Top, Simply Red, Genesis, Billy Idol e.d...Zo gaaf dat die nummers allemaal verschijnen in Vice!

Maar goed, tof dat er een forum is
Sonnyburnett
Lieutenant

BerichtGeplaatst: Wo Feb 04, 2009 11:07 am    Onderwerp: Reageer met quote

Welkom Vicefan! Payback is idd een hele toffe aflevering. Goede muziek van Jan Hammer en naast de rol van Roberto Duran ook een toffe rol van Frank Zappa! Leuk dat je jaren 80 muziek goed vindt, ik ben er zelf ook een megafan van, maar ja, de jaren 80 waren ook mijn puberjaren, hahaha. Eighties Rule! Laughing

Beheerder http://www.miami-vice.startkabel.nl

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger
RalphyBalboa
Trainee

BerichtGeplaatst: Do Feb 05, 2009 11:00 am    Onderwerp: Reageer met quote

hahaha cool...thx voor je reply
Vice President

BerichtGeplaatst: Vr Feb 06, 2009 8:26 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik zal geen nieuw topic starten, maar me introduceren in het topic van buddie Ralphy Balboa. Hij heeft me geintroduceerd aan deze fantastische serie en sindsdien ben ik verslaafd aan miami vice. Mijn naam is Nick 24 jaren oud, en ik houd erg van de jaren 80 films, tv-series muziek etc.
Ik vind het cool dat er een forum over MV is, en ik zal proberen actief te reageren op interessante topics.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    forum.miami-vice.nl forum index -> Miami Vice - Nieuwe leden. Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: