FAQFAQ ZoekenZoeken GebruikerslijstGebruikerslijst GebruikersgroepenGebruikersgroepen RegistreerRegistreer
ProfielProfiel Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken InloggenInloggen

Scarab in Nederland!

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    forum.miami-vice.nl forum index -> Miami Vice - Diverse foto's
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
James Sonny Crockett
Lieutenant

BerichtGeplaatst: Do Sep 18, 2008 8:28 pm    Onderwerp: Scarab in Nederland! Reageer met quote

Ik had het aan Bas beloofd. Na een lange tijd van jaloezie heb ik toch maar mijn trots opzij gezet en bied ik bij deze de foto's aan die ik van Bas had gekregen. Smile

Dus mensen, komt dat zien, komt dat zien. De echte Scarab in NL!!! Fucking hell, wat een machine, alleen al op de foto's. Ik kan me alleen maar voorstellen hoe dat in het echt moet zijn, laat staan hem te hebben. (Alhoewel ik me daarbij als compensatie maar voorhoud hoeveel pieken zoiets moet kosten om het ding überhaupt in het water te houden, dat verzacht de pijn dan weer) ((alhoewel, wat was de overwaarde ook alweer, en als ik mijn A4 nou eens verkoop, en we per week van 5 euro moeten rondkomen met 4 man, moet toch lukken, TOCH????)) Smile

Sebas, een tribute:

De afbeeldingen zijn en blijven eigendom van www.miamivice-experience.nl. Deze mogen niet worden gebruikt c.q. gecopieerd zonder uitdrukkelijke toestemming van de eigenaar. Neem contact op met mij of met de beheerder van www.miamivice-experience.nl
Castillo
Detective

BerichtGeplaatst: Do Sep 18, 2008 10:55 pm    Onderwerp: Reageer met quote

A pussy magnet Laughing en een monsterlijk mooie boot.....

(season 1: One-eyed jack)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
kevinruiters
Trainee

BerichtGeplaatst: Do Sep 18, 2008 11:29 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Krijg er gewoon letterlijk kippenvel van....... geweldig....

Laatst aangepast door kevinruiters op Ma Okt 27, 2008 10:14 pm, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
kevinruiters
Trainee

BerichtGeplaatst: Do Sep 18, 2008 11:44 pm    Onderwerp: Reageer met quote

http://nl.youtube.com/watch?v=BQbt46aJpuo

kijk en geniet !!

Cool
Naar boven
Robsta
Officer

BerichtGeplaatst: Ma Okt 27, 2008 2:20 am    Onderwerp: Reageer met quote

Zat vanavond met m'n vriendin echte gooische meiden ofzo te kijken en zag volgens mij op de achtergrond deze boot liggen voor ze gingen waterskiën.... ERG DIKK SHIT Cool
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
kevinruiters
Trainee

BerichtGeplaatst: Ma Okt 27, 2008 10:13 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Dat klopt !!

Zat het ook te kijken en toen zag ik hem in ene links in de hoek liggen te dobberen !! kroop die tv zowat in...

Cool
Naar boven
Sebastian
Trainee

BerichtGeplaatst: Wo Okt 29, 2008 12:02 pm    Onderwerp: Reageer met quote

kevinruiters schreef:
Dat klopt !!

Zat het ook te kijken en toen zag ik hem in ene links in de hoek liggen te dobberen !! kroop die tv zowat in...

Cool

Heeren, hold your horses! Jullie hebben gelijk, hij was eventjes te zien in "gooise meiden", maar in relatie tot bovenstaande foto's: De bovenstaande foto's zijn van de camera-boot, gebruikt voor de close-ups, en mijn boot was alleen te zien in de aflevering met Sheena Easton. Het zijn dus 2 verschillende boten! Ik heb van de zomer wel op de camera-boot gevaren. De eigenaar net nog gesproken en de boot staat te koop! www.exclusiveyachts-online.com voor degenen die nog een paar ton over hebben in deze crisis, haha.
Greetz, seb
Naar boven
Sebastian
Trainee

BerichtGeplaatst: Wo Okt 29, 2008 12:14 pm    Onderwerp: Reageer met quote

kevinruiters schreef:
http://nl.youtube.com/watch?v=BQbt46aJpuo

kijk en geniet !!

Cool

Voor diegenen die echt de ultieme kick willen hebben, ik kan het regelen dat je naar de USA vliegt, de eigenaar ontmoet en een stukje gaat varen op deze boot. Dit is uiteraard duurder dan de boot via miamivice-experience.nl -)
greetz, seb
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    forum.miami-vice.nl forum index -> Miami Vice - Diverse foto's Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: