Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Sebastian Trainee

|
Geplaatst: Di Aug 19, 2008 8:51 am Onderwerp: Zaterdag 23 aug 2008 Miami Vice boot ritje? |
|
|
Wie wil a.s. Zaterdag een stukje meevaren? Enige kosten is benzinekosten (ik moet toch varen en zo kunnen we er allemaal van genieten) Aanbieding geldt alleen voor leden van dit forum..
Reageer snel, boot is zo vol -)
Greetz, seb |
|
Naar boven |
|
 |
James Sonny Crockett Lieutenant

Geregistreerd op: 17-2-2006 Berichten: 1408 Woonplaats: Zuid-Limburg / NL
|
Geplaatst: Di Aug 19, 2008 9:19 am Onderwerp: |
|
|
Bas,
Van waar naar waar vaar je? (Jezus wat een a's in die zin)  _________________ --Smooth, that's how we do it.--
 |
|
Naar boven |
|
 |
Sebastian Trainee

|
Geplaatst: Di Aug 19, 2008 5:05 pm Onderwerp: |
|
|
James Sonny Crockett schreef: |
Bas,
Van waar naar waar vaar je? (Jezus wat een a's in die zin)  |
vanuit Blaricum (huizen) naar de snelle baan bij Almere, misschien het Markermeer nog even.. 50 euro pp per half uur bij 5 pers. Kweet het, is nie goedkoop, maar geloof me, dat ding zuipt meer dan ik in mn leven zou kunnen  |
|
Naar boven |
|
 |
leon82 Trainee
|
Geplaatst: Vr Aug 22, 2008 1:56 am Onderwerp: |
|
|
Sqarab?? |
|
Naar boven |
|
 |
Sebastian Trainee

|
Geplaatst: Ma Aug 25, 2008 8:01 pm Onderwerp: |
|
|
Afgelopen Donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag gevaren met de Miami Vice Scarab 38kv, wat een moordwapen!! In de 5 ritjes die ik gevaren heb, zijn er 25 man die nu rondlopen met een glimlach van oor tot oor die tot zeker volgende week blijft. Morgen haal ik hem uit het water om de boot te waxen, daarna weer vrolijk verder benzine verbranden. Ik zal kijken wanneer ik de volgende dag zal aankondigen voor leden van dit forum, mochten jullie geinteresseerd zijn  |
|
Naar boven |
|
 |
|