FAQFAQ ZoekenZoeken GebruikerslijstGebruikerslijst GebruikersgroepenGebruikersgroepen RegistreerRegistreer
ProfielProfiel Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken InloggenInloggen

New place for the meet with John Diehl

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    forum.miami-vice.nl forum index -> Miami Vice - Algemeen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
ilovelarry

BerichtGeplaatst: Ma Aug 11, 2008 4:52 pm    Onderwerp: New place for the meet with John Diehl Reageer met quote

After many messages from Fans, finally the meet will be to Paris to Planet Hollywood to Disneyland Paris.

And sorry but this time it's Last modification... Because I Want that this meet is nice for everyboby, and now I have messages from Fans, they are not happy from place, from date, from etc etc etc...

So please consider that it's not easy for me to do that and to deal with John Diehl, but this time is the good one, so don't miss this opportunity to meet one of the actors from your favorite's tv show.

best regards,
Alex
www.contv.1s.fr
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
ilovelarry

BerichtGeplaatst: Ma Aug 11, 2008 4:54 pm    Onderwerp: Message from John Diehl Reageer met quote

Message from John Diehl for Miami Vice's Fans

Naar boven
James Sonny Crockett
Lieutenant

BerichtGeplaatst: Ma Aug 11, 2008 10:45 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Alex,

What does this mean for de 2009 convention in Nice? Is the m&g only in another location, or is the convention also moved to Paris.

Anyone wants to share a ride in the mystery tower hotel (based on the twilight zone series)???
ilovelarry

BerichtGeplaatst: Di Aug 12, 2008 7:13 pm    Onderwerp: Reageer met quote

the meet move to disneyland paris, because nobody were interested by Nice, and it's a meet not a convention, John Diehl will be there for you, for talk with you, to sign autographs and shooting with the fans.

thanks
Naar boven
The Noogman
Detective

BerichtGeplaatst: Di Aug 12, 2008 9:57 pm    Onderwerp: schnabbel schnabbel..... Reageer met quote

Da's een stuk duidelijker, een signeersessie dus (net als de The A-team en Allo Allo acteurs die je vaak op verzamelaarsbeurzen tegenkomt). Kortom leuk initiatief maar iets anders dan een conventie...wat ik persoonlijk wel jammer vind.

grts

baS Rolling Eyes
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
James Sonny Crockett
Lieutenant

BerichtGeplaatst: Di Aug 12, 2008 10:34 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ach, ik weet eerlijk gezegd niet zo of je er zoveel aan mist hoor. Ik heb de foto's gezien van de vorige conventie en ik moet je zeggen dat ik het volk dat op die conventie afkwam maar een beetje "shabby" uit vind zien. Gymschoenen met witte sportsokken, foute t-shirts, en een fotocamera op de buik. Dan zwijg ik nog even over het percentage heuptasjes. --need i say more--
The Noogman
Detective

BerichtGeplaatst: Wo Aug 13, 2008 12:05 am    Onderwerp: Reageer met quote

@JSC - Very Happy die foto's had ik dus niet gezien maar het zal ook wel.
Ik ging meer uit van de harde kern van deze site... Smile

@Sebas - Benieuwd of de 'Miami Vice experience' nu ook nog naar Disneyland Paris wil gaan.... dus eh...Sebas..? ( > komt de boot al bijna aan..?)

Spannend...
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Sebastian
Trainee

BerichtGeplaatst: Di Aug 19, 2008 8:48 am    Onderwerp: Reageer met quote

The Noogman schreef:
@JSC - Very Happy die foto's had ik dus niet gezien maar het zal ook wel.
Ik ging meer uit van de harde kern van deze site... Smile

@Sebas - Benieuwd of de 'Miami Vice experience' nu ook nog naar Disneyland Paris wil gaan.... dus eh...Sebas..? ( > komt de boot al bijna aan..?)

Spannend...

Wilde net een nieuwe topic maken, maar kan net zo goed antwoorden: Morgen (Wo 20 aug) komt de boot 's middags aan!! Eerst even een mechanic de boel laten nakijken na de lange reis, en dan knallen!!

WIE WIL ER ZATERDAG MEE VAREN? ALS LID VAN DIT FORUM SLECHTS BENZINEKOSTEN DELEN MET ZN ALLEN!!

Wel snel reageren dus!
Greetz, seb
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    forum.miami-vice.nl forum index -> Miami Vice - Algemeen Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: