FAQFAQ ZoekenZoeken GebruikerslijstGebruikerslijst GebruikersgroepenGebruikersgroepen RegistreerRegistreer
ProfielProfiel Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken InloggenInloggen

Hallo Vice fans

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    forum.miami-vice.nl forum index -> Miami Vice - Nieuwe leden.
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
steelbreeze

BerichtGeplaatst: Za Mei 03, 2008 6:48 pm    Onderwerp: Hallo Vice fans Reageer met quote

Hallo Vice fans,
Mijn naam is Dieter, woon in Belgie, en MV fan sinds ik de pilot voor het eerst op TV zag in de 80's. Waar is de tijd gebleven zeg.
Erg blij was ik toen ik hoorde dat de serie eindelijk op DVD zou uitkomen. Alleen duurde het me hier allemaal een beetje te lang.
Seizoen 1 en 2 heb ik in UK besteld (omdat ze daar werden uitgebracht als single discs, en in US op van die dubbele DVD's, en daar hou ik niet zo van, en toen ze in US bij seizoen 3 eindelijk op single discs uitkwamen heb ik seizoenen 3, 4 en 5 op eBay besteld van iemand in Amerika. Waarom duurt het toch altijd zo lang voordat series, die in Amerika uitkomen, hier uitkomen, als ze dan al uitkomen.
Ik ben waarschijnlijk een van de weinige members hier die ook de film top vond, maar het is mij dan ook gelukt om hem volledig los van de originele serie te zien. Toen ik de Unrated Director's cut zag was ik helemaal verkocht. De extra scenes maken er een echte topper van, die ik nog vaak in de DVD speler stop. Hier jammer genoeg alleen op HD DVD te krijgen.
Ben momenteel bezig om de originele serie voor de tiende keer ofzo, te bekijken. Ik raak er gewoon niet op uitgekeken. DJ en PMT, en dan de geweldige muziek erbij, top gewoon. Geen serie van tegenwoordig die eraan kan tippen. Ben ook nog steeds aan het proberen mijn MV muziek collectie compleet te krijgen. Iedere keer als ik opnieuw kijk vind ik wel weer een paar nummers die me niet eerder waren opgevallen en die ik wil hebben. Dat was het zo'n beetje, als er nog vragen zijn hoor ik het wel.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
GoldcoastOCB
Moderator

BerichtGeplaatst: Zo Mei 04, 2008 2:21 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Welkom, Steel Breeze.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Don_Johnson
Officer

BerichtGeplaatst: Zo Mei 04, 2008 7:17 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Welkom!
Tony Arcaro
Detective

BerichtGeplaatst: Ma Mei 12, 2008 8:59 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Welkom! Smile
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    forum.miami-vice.nl forum index -> Miami Vice - Nieuwe leden. Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: