FAQFAQ ZoekenZoeken GebruikerslijstGebruikerslijst GebruikersgroepenGebruikersgroepen RegistreerRegistreer
ProfielProfiel Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken InloggenInloggen

Crockett herlaadt z'n pistool nooit
Ga naar pagina Vorige  1, 2

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    forum.miami-vice.nl forum index -> Miami Vice - Algemeen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Burnett&Cooper
Officer

BerichtGeplaatst: Do Apr 03, 2008 4:51 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb Crockett wel is z'n Bren 10 en later z'n Smith&Wesson Model 645 , Model 4506 en Model 4513 zien herladen hoor Razz mja idd als ze dat elke keer moeten laten zien dan duurt het gewoon te lang en actie scenes moeten juist snel gaan! Razz Trouwens of hij die Detonics Combat-Master die hij in ze enkel holster had zitten ook wel is herladen heeft weet ik zo snel ff niet meer! Razz
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
GoldcoastOCB
Moderator

BerichtGeplaatst: Ma Apr 14, 2008 8:57 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik weet dat Crockett zijn gun herlaad. Kzag het 3 dagen terug nog op disc 2 S5. 3 keer in een aflevering voorzover ik bewust heb opgelet.

Welke episode moet je me ff onthouden, twas nogal laat, zeg maar.

Misschien dat het de eerste seizoenen niet werd gedaan. Of omdat ik er pas nu oplet.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    forum.miami-vice.nl forum index -> Miami Vice - Algemeen Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

Ga naar: