FAQFAQ ZoekenZoeken GebruikerslijstGebruikerslijst GebruikersgroepenGebruikersgroepen RegistreerRegistreer
ProfielProfiel Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken InloggenInloggen

S4.E06 God's Work

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    forum.miami-vice.nl forum index -> Miami Vice - DVD Season 4
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
James Sonny Crockett
Lieutenant

BerichtGeplaatst: Do Aug 16, 2007 10:41 pm    Onderwerp: S3.E06 God's Work Reageer met quote

Episode: "God's Work"

Plotline: The sudden return of a kingpin's financial wizard son sets off heated speculation thoughout the Miami underworld as to why he's come back.

Opmerkingen: Een aardige aflevering, met de juiste muziek op de juiste tijd. Goed acteerwerk, en een goed verhaal. Verder niet veel spannends, de verhaallijn is in mijn ogen een beetje aan de flauwe kant. Toch nog een dikke 7,5 voor de moeite.

Even een eervolle vermelding: in deze aflevering betrappen we Castillo op het feit dat hij WEL kan lachen. Zie laatste pic, in deze scene zie je de dude echt lachen.

Miami-vice.nl rating: 7,5

Episode pics:

The Noogman
Detective

BerichtGeplaatst: Za Nov 17, 2007 12:40 am    Onderwerp: en omhoog... Reageer met quote

Ik heb em eergisteren gezien en ik vond het wel een aardige aflevering, leuke scene erin met de speedboat en Don die zijn belagers afschudt.

Wat mij opvalt is dat ik het een gewaagde aflevering vind voor wat betreft de ' coming out' van een van de zoons van de maffiabaas ( Ralph Macho ?). Voor een land als Amerika niet een gemakkelijk onderwerp lijkt me, zeker voor die tijd.
Dus wat mij betreft credits voor de makers, ze tonen hiermee lef !

En verder nog wel redelijk wat Hammer tunes gehoord, altijd goed.

Absoluut niet een aflevering die bol staat van de aktie maar zeker wel de moeite waard om te zien. Al is het alleen maar om Castillo in meerdere scenes te zien glimlachen...Jahh ! heus waar Smile

De scene bij de picknick tafel vond ik ook wel goed gedaan.

Cijfer : 7
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Sonnyburnett
Lieutenant

BerichtGeplaatst: Ma Nov 19, 2007 11:51 am    Onderwerp: Reageer met quote

Goede aflevering, idd lof aan de makers wat betreft het thema, dat ligt in de States nogal gevoelig. Ik was ook verrast door deze aflevering, 1 van de betere afleveringen van seizoen 4.

De tune van Jan Hammer is ontzettend goed, alleen niet nieuw. Het is de tune die ook werd gebruikt in de fantastische aflevering Definitely Miami uit seizoen 2. Helaas heeft Jan Hammer tijdens seizoen 4 aangegeven dat hij eigenlijk niet meer voor Vice wilde werken. Het compromix werd dat hij vaker oude scores mocht herhalen. Vanaf seizoen 5 is Jan's muziek helemaal verdwenen... dat vond ik een enorm verlies.... Vice wasn't vice anymore.

Rating: 7

Beheerder http://www.miami-vice.startkabel.nl

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger
Tubbs
Officer

BerichtGeplaatst: Ma Nov 19, 2007 11:02 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Shit zeg... Shocked Is de muziek van Jan in seizoen 5 helemaal verdwenen ja??? Sad Dat vindt ik echt heel erg! Crying or Very sad
neey neey I say...Jan's muziek maakte de Vice-vibe helemaal af, zijn muziek had in S.5 ook gewoon moete blijven! Mad
Sonnyburnett
Lieutenant

BerichtGeplaatst: Di Nov 20, 2007 10:06 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Sorrie Tubbs, het spijt me, maar het is echt waar.

Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad

Beheerder http://www.miami-vice.startkabel.nl

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    forum.miami-vice.nl forum index -> Miami Vice - DVD Season 4 Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: