FAQFAQ ZoekenZoeken GebruikerslijstGebruikerslijst GebruikersgroepenGebruikersgroepen RegistreerRegistreer
ProfielProfiel Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken InloggenInloggen

S4-E02... AMEN SEND MONEY

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    forum.miami-vice.nl forum index -> Miami Vice - DVD Season 4
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
The Noogman
Detective

BerichtGeplaatst: Vr Nov 02, 2007 4:42 pm    Onderwerp: S4-E02... AMEN SEND MONEY Reageer met quote

Kon zo gauw geen review vinden dus maar even een topic gestart.
Gisteren deze afl. gezien en dit was er ook weer zo een, zo'n alternatieve Shocked Binnen een paar minuten was me wel duidelijk dat het geen afl. zou worden met de 'Vice vibe'.
Een beetje gezocht verhaal, nou ja beetje, dit kan alleen in Amerika...lol.
Ik vond dat de dominees hun rol beide goed vertolkten. Twee bekende gezichten, weet zo gauw niet waarvan...
Ik vond de scene met de roodharige dame en Tubbs die erin geluisd wordt wel ok.
Er zaten nog wel wat echte Hammer tunes in, maar toch hij gaat halverwege deze serie zijn samples overdragen aan zijn opvolger.
Ik hoop dat afl. 3 van deze disc me weer eens aangenaam verrast.

We zullen zien, fijn wknd allemaal !
Ohja...cijfer 6

Noogie
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Tubbs
Officer

BerichtGeplaatst: Vr Nov 02, 2007 8:54 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hey noogman de Dominee in de ep. "Amen...Send money.." is Bryan Dennehy, hij heeft vaak veel bijrolletjes gespeelt als slechterik of corupte sheriff of politicus in veel B-films vooral in de jaren 80 en begin 90ers enzo! Als je goed oplet zie je verder in die ep. (ongeveer in het midden) ook nog een gast optreden van een nog zeer jonge Ben Stiller (Zag er toen niet veel anders uit dan nu!) Rolling Eyes
Sonnyburnett
Lieutenant

BerichtGeplaatst: Di Nov 06, 2007 9:18 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Die gozer speelde toch ook in Rambo First Blood? Je weet wel die agent die Sylvester niet dult in zijn schattige Amerikaanse dorpje.

Maar, wat betreft Amen.. Ík heb er een tegenstrijdig gevoel bij. Best een leuke aflevering, veel humor, een hele foute dominee die toch niet zo heel erg fout blijkt te zijn. Goede acteurs gekozen voor de rollen! Ook toffe Hammer tune! Maar: de jalourse dominee laat de bliksem bij zijn concurrent inslaan ???? Precies tijdens een uitzending ???? Zijn ""bejaarde" rivaal beklimt vervolgens een tv-toren die onder stroom staat ???? Is dit Vice, of keek ik naar de twilight Zone? Nee, iets te veel missing hours.

Rating: 6 plus.

Beheerder http://www.miami-vice.startkabel.nl

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger
Don_Johnson
Officer

BerichtGeplaatst: Za Nov 10, 2007 4:54 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Sonnyburnett schreef:
Die gozer speelde toch ook in Rambo First Blood? Je weet wel die agent die Sylvester niet dult in zijn schattige Amerikaanse dorpje.

Maar, wat betreft Amen.. Ík heb er een tegenstrijdig gevoel bij. Best een leuke aflevering, veel humor, een hele foute dominee die toch niet zo heel erg fout blijkt te zijn. Goede acteurs gekozen voor de rollen! Ook toffe Hammer tune! Maar: de jalourse dominee laat de bliksem bij zijn concurrent inslaan ???? Precies tijdens een uitzending ???? Zijn ""bejaarde" rivaal beklimt vervolgens een tv-toren die onder stroom staat ???? Is dit Vice, of keek ik naar de twilight Zone? Nee, iets te veel missing hours.

Rating: 6 plus.

Mwah vond het een niet echt zo'n leuke aflevering. Inderdaad zo'n alternatieve. Die "bejaarde" rivaal is btw James Tolkan, speelde Mr. Strickland in de Back to the future films.
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    forum.miami-vice.nl forum index -> Miami Vice - DVD Season 4 Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: