FAQFAQ ZoekenZoeken GebruikerslijstGebruikerslijst GebruikersgroepenGebruikersgroepen RegistreerRegistreer
ProfielProfiel Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken InloggenInloggen

S3.E16 Theresa

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    forum.miami-vice.nl forum index -> Miami Vice - DVD Season 3
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
James Sonny Crockett
Lieutenant

BerichtGeplaatst: Zo Mei 20, 2007 7:01 pm    Onderwerp: S3.E16 Theresa Reageer met quote

Episode: Theresa

Miami-Vice.nl rating: 5

Opmerkingen: Wat een flauwe aflevering. Crockett in love met een meisje, ook nog eens (in mijn ogen) een enorm lelijk en dom wicht, maar ja, wie ben ik. Above all kon "Theresa" absoluut niet acteren. Wat een saaie aflevering. Gauw vergeten deze.

Plot: Crockett is leading an investigation against the cocaine wholesale dealer Wyatt, while his private life has him getting more involved in a relationship with Theresa, an emergency room doctor. After an explosion at a warehouse holding evidence against Wyatt, Crockett is suspended when one of his files from the investigation against Wyatt was found in unauthorized hands. Theresa had access to the documents while Crockett was working on the case. Crockett confronts her about the missing document. She confesses that she became a drug addict after a back operation that left her in a lot of pain. She gets heroin from a small time drug dealer named Ramos who coerced her into getting the Wyatt document. Theresa turns herself in, and begins to undergo drug treatment, putting her career in danger. Crockett tries approaching Wyatt as a dirty cop in order to gain his confidence and get a confession for the bombing of the warehouse. Meanwhile Theresa disappears from the hospital where she is receiving treatment for her addiction. Tubbs looks for her only to find that she's gotten another fix.
Don_Johnson
Officer

BerichtGeplaatst: Do Jul 05, 2007 1:40 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Vond deze op zich wel goed. Crockett die weer eens pech heeft met een nieuw liefje omdat ze aan de drugs zit. Sad Alleen is het wel zo dat hij ineens van de hak op de tak bijna wil gaan trouwen in de series.
Fitzcairn2000
Officer

BerichtGeplaatst: Zo Jul 15, 2007 9:38 pm    Onderwerp: Helena Bonham Carter Reageer met quote

Ik vond deze aflvering juist wel aardig, vooral die spook die wyatt speelde, jakkie wat een engerd. Ik vond haar wel goed maar ik vind deze actrice zowieso erg goed, die meid is echt enorm gegroeid in haar vak !

Grtz,
Simone
The Noogman
Detective

BerichtGeplaatst: Ma Jul 16, 2007 4:13 pm    Onderwerp: Theresa Reageer met quote

Ik heb em twee dagen terug gezien en had al niet veel goeds gelezen aan kritieken over de aflevering. Soms maakt dat het juist interessant om zo'n aflevering eens te gaan bekijken.
Het verpleegstertje had haar intrede trouwens in de afl. daarvoor al gemaakt en kwam nu dus meer op de voorgrond.
Ik vond het geen saaie aflevering maar meer een gemiddelde.
Verder vond ik het wel mooi om te zien dat Crockett ondanks dat ie door haar belazerd is , toch bereid is om in haar te blijven investeren.
Het werd me overigens niet helemaal duidelijk hoe Crocketts' naam nou ineens weer gezuiverd was (?)

Waardering..?

Cijfer : 6,5
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Sonnyburnett
Lieutenant

BerichtGeplaatst: Ma Jul 16, 2007 8:38 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Zij speelde enorm goed, en het verhaal zit wel lekker in elkaar. Ook goede Hammer muziek (zoals bij het opblazen van het pakhuis en tijdens de woordenwisseling tussen Crockett en Theresa in het ziekenhuis). Maar wat ik helemaal met Don_Johnson eens ben is dat het een beetje ongeloofwaardig is dat hij naar twee afleveringen met deze dame wil trouwen. Hij Crockett, met al die mooie vrouwen om zich heen, heeft opeens haast "Shit Tubbs, ik ben nog steeds single!"Wel een mooi einde, Crockett alleen in de Ferrari, de trouwring voor zich ..... wauw, echte emo-tv. Confused Crying or Very sad

PeEs: Mooie flashback: vier afleveringen later (By Hooker by Crook) benoemd Sonny dat hij wel een hele slechte keuze qua vrouwen maakt... drugs, hookers....

Beheerder http://www.miami-vice.startkabel.nl

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger
4Vice
Lieutenant

BerichtGeplaatst: Ma Aug 06, 2007 10:06 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik vond deze ep persoonlijk ook een goede ep. met veel emotie. Helena Bonham Carter is hier nog geen volgroeide actrice (Ik vind haar goed in Tim Burton films als Planet of the apes, corpse bride enz.) maar speelt toch wel erg sterk een junkie vooral op het moment dat ze betrapt wordt door Sonny. Zie je even die mondhoek gaan...daar ga je leugenaar! Ook Sonny speelt erg goed hij is zijn meisje kwijt aan de dope, maar probeert er toch het beste van te maken.

Alleen de stuntman,wanneer Sonny gek wordt en rond begint te hameren...bespottelijk bijna een minuut lang een compleet andere kerel in beeld Embarassed

Ik geef deze ep ondanks dat een 7.0
Sonnyburnett
Lieutenant

BerichtGeplaatst: Wo Aug 08, 2007 7:35 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Jeetje, je hebt gelijk ... oei dat was me nog niet opgevallen Embarassed Embarassed Embarassed

Naar boven
Zito

BerichtGeplaatst: Vr Okt 19, 2007 12:38 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Wat ook wel grappig is,is dat Crockett in deze aflevering met een trouwring rondloopt en de aflevering erop,The afternoon plane,alweer aan het scharrelen is met een advocate die we niet te zien krijgen.Sonny is echt een snelle jongen,haha!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Sonnyburnett
Lieutenant

BerichtGeplaatst: Wo Nov 07, 2007 10:01 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ik denk dat Sonny een beetje haast kreeg. Hij zag zichzelf al eindigen als een eenzame man die alleen valt op verkeerde types: een hoerenmadam, een drugskoerier, een verslaafde arts ...... tja. Wat betreft zijn liefdesleven was het geen lucky man. Wordt verdorie later zijn zwangere vrouw ook nog eens vermoord. Tjonge je zou maar een vice cop zijn...

Naar boven
Zito

BerichtGeplaatst: Wo Nov 07, 2007 10:07 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ah,weet ik ook gelijk wat er met Caitlin gaat gebeuren haha,had al wel zoiets verwacht,maar kon het me niet meer herinneren van de tv vroeger,te lang geleden denk ik.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Don_Johnson
Officer

BerichtGeplaatst: Do Nov 08, 2007 12:48 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Sonnyburnett schreef:
Zij speelde enorm goed, en het verhaal zit wel lekker in elkaar. Ook goede Hammer muziek (zoals bij het opblazen van het pakhuis en tijdens de woordenwisseling tussen Crockett en Theresa in het ziekenhuis). Maar wat ik helemaal met Don_Johnson eens ben is dat het een beetje ongeloofwaardig is dat hij naar twee afleveringen met deze dame wil trouwen. Hij Crockett, met al die mooie vrouwen om zich heen, heeft opeens haast "Shit Tubbs, ik ben nog steeds single!"Wel een mooi einde, Crockett alleen in de Ferrari, de trouwring voor zich ..... wauw, echte emo-tv. Confused Crying or Very sad

PeEs: Mooie flashback: vier afleveringen later (By Hooker by Crook) benoemd Sonny dat hij wel een hele slechte keuze qua vrouwen maakt... drugs, hookers....

Idd in die aflevering By Hooker by Crook viel me het ook op dat dat een kleine flashback is. Crockett die zegt dat ie de verkeerde keuzes maakt wat vrouwen betreft.
Sonnyburnett
Lieutenant

BerichtGeplaatst: Do Nov 08, 2007 6:47 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ja Don, dat waren geen goede keuzes. Succes in zijn job, pech in de liefde. En dan vergeten we bijna dat ie ook al een keer is gescheiden.... tjongejonge.

Euh Zito, sorrie, hahahaha, verdorie verraad ik het plot. Ik denk altijd dat alle forum deelnemers ouwe knarren zijn die tijdens de groen/roze jaren tachtig naar Vice keken, maar dat is natuurlijk niet zo. Maar, troost, het zijn wat mij betreft de beste afleveringen van seizoen 4 (samen met Death and the Lady), dus de moeite waard! Toch nog veel kijkplezier gewenst!

Wink

Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    forum.miami-vice.nl forum index -> Miami Vice - DVD Season 3 Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: