FAQFAQ ZoekenZoeken GebruikerslijstGebruikerslijst GebruikersgroepenGebruikersgroepen RegistreerRegistreer
ProfielProfiel Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken InloggenInloggen

S4.E20 "A Bullet For Crockett"

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    forum.miami-vice.nl forum index -> Miami Vice - DVD Season 4
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
James Sonny Crockett
Lieutenant

BerichtGeplaatst: Vr Okt 12, 2007 12:48 pm    Onderwerp: S4.E20 "A Bullet For Crockett" Reageer met quote

Episode: A Bullet For Crockett

Plotline: Sonny and Rico work undercover with a big dealer, Ricque "Loco" Mendez. During the police intervention, Sonny shot Loco, and the girlfriend of Loco shot Sonny. Members of the vice squad reminisce while Crockett lies close to death from the gunshot wound. We see why the other policemen love Sonny. At the end, we understand why Sonny is a cop.

Extra info: Hmmm, Crockett wordt neergeschoten. Helaas weet je als fan al dat hij niet kan sterven en daarom mist 20 jaar na dato de aflevering zijn initiele emotionele lading. Dat is een beetje jammer.
Verder zie je veel terugblikken, en daaruit besefte ik gisteren een ding: seizoenen 1 en 2 zijn echt veel meer Vice dan seizoenen 3 en 4. S1 en S2 zijn gelikter, beter van opzet, en veel en veel zonniger.
Verder was het wel een redelijke aflevering, door de terugblikken kwam veel van het oude Vice gevoel terug.
Speciale vermelding verdient toch wel de track van Phil Collins: "In the air tonight". Deze kennen we allemaal, maar dit is toch een van de tracks die volgens mij bij elke Vice scene past.

Miami-vice.nl rating: 7,5

Episode pics:

Don_Johnson
Officer

BerichtGeplaatst: Za Okt 13, 2007 10:39 am    Onderwerp: Reageer met quote

MMMM Gina ziet er wel erg leuk uit op dat laatste plaatje Embarassed Very Happy
Tubbs
Officer

BerichtGeplaatst: Za Okt 13, 2007 10:26 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ja die vond ik ook hartstikke goed ja! Maar na zijn verwondingen is hij helemaal doorgeflipt, weet niet meer dat hij een detective is door zijn geheugenverlies na die ontploffing op de boot en ook nog na het grote verlies van zijn vrouw Caitlin lijkt hij helemaal door te zijn gedraaid!
In de laatste aflevering van S4 "Mirror image" schiet hij te pas en te onpas drugdealers dood zonder waarschuwingen en uiteindelijk schiet hij zelfs zijn eige partner en pal Rico in koele bloede neer, gelukkig droeg Rico toevallig een bullitproof-vest! Shocked
4Vice
Lieutenant

BerichtGeplaatst: Zo Okt 21, 2007 2:15 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Een goede ep,

Eigenlijk een goede terugblik ep. De samenvatting klopt wel, we begrijpen aan het einde waarom Sonny een detective is. Wel zijn er heel veel herhalingen.

Harold, ik ben het verder helemaal met je eens dat s 1en 2 ik mis de pastels, en als ik tijd heb om vice te kijken grijp ik naar de eerste twee sets. Toch vallen veel eps uit s3 en 4 me niet tegen. Zoals Tubbs al beschrijft zijn eps als mirror image er gelukkig nog om een beetje vice terug te brengen.

cijfer: 7.0
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    forum.miami-vice.nl forum index -> Miami Vice - DVD Season 4 Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: