Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
The Noogman Detective

|
Geplaatst: Zo Jul 08, 2007 11:34 pm Onderwerp: S3-E9 Baby Blues |
|
|
Ik had nog geen review gezien en wilde er toch even kort aandacht aan geven. Tis niet echt een aflevering die je misschien verwacht bij Miami Vice. Je denkt immers eerder aan cokesmokkel dan aan babysmokkel...
Maar toch best een aardige afl. met aardige wendingen in het verhaal. Een creep van een smokkelaar met dito hulpjes die jonge kinderen slijten alsof het puppies zijn en ja dan gaan er altijd wel een paar dood natuurlijk... Mensen die eerst wel willen getuigen tegen het grote brein maar later, na bedreiging, toch weer niet.
De moeite van het kijken waard !
Cijfer : 7 _________________ ___________
Cool dude!! |
|
Naar boven |
|
 |
Castillo Detective

|
Geplaatst: Za Jul 14, 2007 6:29 pm Onderwerp: |
|
|
Is weer eens wat anders als smokkelen van snow. Een van die vaders van zo'n gesmokkeld kind komt in season 4 in aflevering 1 terug.
Maar dan speelt ie drugsbaas, jammer van dat opvallende detail. Is trouwens een hele bekende acteur, speelt ook in zo'n ziekenhuis serie en vele films.Ben even zijn naam kwijt.
Baby blues een 7 _________________ Lt Castillo: Don't you ever come up to my face again like this, detective.
(season 1: One-eyed jack) |
|
Naar boven |
|
 |
Sonnyburnett Lieutenant

|
Geplaatst: Ma Jul 16, 2007 8:52 pm Onderwerp: |
|
|
Je bedoelt Stanley Tucci! Ook bekend van ER, Wiseguy en uit de films Lucky Number Slevin en The devil wares Prada.
Baby Blues, redelijke aflevering. Het einde is barslecht, beetje ongeloofwaardig die kruiptocht door het ventilatiesysteem van het ziekenhuis. _________________ "Another day detective!"
Lieutenant Martin Castillo in episode "Death and the lady"
Beheerder http://www.miami-vice.startkabel.nl
 |
|
Naar boven |
|
 |
Castillo Detective

|
Geplaatst: Ma Jul 16, 2007 8:56 pm Onderwerp: |
|
|
Ja die!! Tja wie gebruikte vice niet als opstap, velen die hem volgde en voorgingen. _________________ Lt Castillo: Don't you ever come up to my face again like this, detective.
(season 1: One-eyed jack) |
|
Naar boven |
|
 |
Sonnyburnett Lieutenant

|
Geplaatst: Ma Jul 16, 2007 9:03 pm Onderwerp: |
|
|
Ja, dat is ook zo: Bruce Willis (schijnt het daarna nogal redelijk goed te hebben gedaan, op naar Die Hard 4), Julia Roberts (mirror image) en ook Dennis Farina had nog niet veel geweldigs gedaan voordat hij in Vice acteerde. _________________ "Another day detective!"
 |
|
Naar boven |
|
 |
testarossa75 Detective

|
Geplaatst: Za Apr 09, 2011 6:39 pm Onderwerp: |
|
|
Gisteren deze aflevering gezien. Idd Stanley Tucci kwam me al bekend voor uit een andere aflevering van MV waar hij de badguy is, dit komt een beetje vreemd over in dezelfde serie 1 acteur met twee totaal uiteenlopende rollen. Werd er bijna emotioneel van op het einde toen de biologische moeder van dat jochie besloot om hem toch bij zijn adoptieouders te laten toen ze zag dat hij en z'n adoptieouders zoveel verdriet hadden.
beoordeling: 7,5 _________________ Sonny Crockett: "Damn, these birds are noisy. At least they're not in a cage, sort of a natural habitat". Ricardo Tubbs: "Kind of like an alligator in a sailboat". |
|
Naar boven |
|
 |
Sonnyburnett Lieutenant

|
Geplaatst: Di Mei 10, 2011 11:14 pm Onderwerp: |
|
|
Vindt het begin ook wel goed, het dalende vliegtuig, de verwachting van de kijker dat het wel weer zal gaan om een drugstransport, de muziek van Jan Hammer, dan de huilende babys. Sterk begin. _________________ "Another day detective!"
 |
|
Naar boven |
|
 |
GoldcoastOCB Moderator

|
Geplaatst: Ma Mei 30, 2011 7:32 pm Onderwerp: |
|
|
Toch had het weinig met Vice te maken Als ik adoptieproblemen wil zien dan ga ik wel langs Foster parents plan.
Hmmm, heet tegenwoordig Plan he?
LOL 3 keer raden waarom _________________ Crockett: You writin' a book?
Szarbo: Maybe...
Crockett: Well then kiss me and make it a love story... |
|
Naar boven |
|
 |
testarossa75 Detective

|
Geplaatst: Zo Jun 05, 2011 10:52 am Onderwerp: |
|
|
GoldcoastOCB schreef: |
Toch had het weinig met Vice te maken Als ik adoptieproblemen wil zien dan ga ik wel langs Foster parents plan.
Hmmm, heet tegenwoordig Plan he?
LOL 3 keer raden waarom |
Tja als rechercheur belast met het opsporen en oplossen van zedendelicten kun je van alles tegenkomen. _________________ Sonny Crockett: "Damn, these birds are noisy. At least they're not in a cage, sort of a natural habitat". Ricardo Tubbs: "Kind of like an alligator in a sailboat". |
|
Naar boven |
|
 |
|