FAQFAQ ZoekenZoeken GebruikerslijstGebruikerslijst GebruikersgroepenGebruikersgroepen RegistreerRegistreer
ProfielProfiel Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken InloggenInloggen

S3.07 El Viejo

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    forum.miami-vice.nl forum index -> Miami Vice - DVD Season 3
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
James Sonny Crockett
Lieutenant

BerichtGeplaatst: Zo Apr 08, 2007 8:36 am    Onderwerp: S3.07 El Viejo Reageer met quote

Episode: El Viejo

Rating: 8

Opmerkingen: Dit is best een lekkere aflevering, best goed te kijken en een verassend plot. Wat ik alleen absoluut niet snap is waarom in deze aflevering niet de testarossa maar de daytona te zien is. ???!?!?!?! Confused

Maarre, Gina in dat witte jurkje.......... rrrrrrrrrrr.

Plot: Vince Wilson, a Broward county narcotics agent, is killed while trying to make contact with drug dealer Mendez. A few months later the Vice squad is set to meet with Mendez. During the meet an uninvolved security guard and a mysterious old man show up. The old man disappears, but the meet turns bad when the security guard is killed while Crockett tries to protect him. Mendez' prized briefcase full of cocaine is left behind as the dealer and his men flee the scene. The old man recovers the briefcase. When Crockett and Tubbs confront him to find out what he wants, he tells them he wants a face to face meeting with Mendez, to which Crockett and Tubbs reluctantly agree. In tracking down the old man's identity, the Vice squad discovers he was a Texas Ranger. When Crockett confronts him with the discovery, the old man cold cocks Crockett and leaves to meet with Mendez, alone. While the Vice squad tries to find out where the final meeting is going to take place they come across an envelope the old man left behind containing his Ranger badge and a request that it be buried with Vance Wilson. The narcotics agent was the son of the old man's Ranger partner who was killed during a shootout. The old man swore to protect Wilson. Now he is going to a final showdown to confront Wilson's killer.

4Vice
Lieutenant

BerichtGeplaatst: Zo Apr 08, 2007 12:47 pm    Onderwerp: Reageer met quote

De Daytona is gebruikt om dat dit de oorspronkelijke seizoensopener is...Die hebben ze later verwisseld met When Irish eyes are crying, omdat ze het opblazen van de Daytona een wat meer spectaculaire opening vonden...
James Sonny Crockett
Lieutenant

BerichtGeplaatst: Ma Apr 09, 2007 9:40 am    Onderwerp: Reageer met quote

Kijk eens aan, is dat ook weer opgelost. Thx Ferdie, ik kwam er maar niet uit. Natuurlijk de meest voor de hand liggende reden. Good choice trouwens om de opener te veranderen naar "When Irish Eyes Are Crying". Wat een aflevering. Daar kan El Veijo niet aan tippen in mijn ogen.
Sonnyburnett
Lieutenant

BerichtGeplaatst: Wo Apr 11, 2007 9:43 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ben het niet helemaal met jullie eens. When Irisch... is een geweldige aflevering, maar El Viejo zit ook strak in elkaar. Het begin is spannend, waarbij je je afvraagd waarom de dude met zijn mooie laarzen wordt neergeschoten. Vervolgens, na de openingtune, is er de prachtige scene met de muziek van Bon Jovi. Ik ben geen BJ fan, maar die muziek past supergoed bij die scene. En dan natuurlijk Willie Nelson. Hij speelt zijn rol goed en is Crockett te slim af. Deze toffe aflevering eindigt op een begraafplaats, daar sluit crockett de ogen van de Texas Ranger .... heerlijk. Smile . Kortom: spannend plot, toffe actie (vooral de shooting aan het begin en later op de snelweg), passende muziek (oa depeche Mode) en een goede gastrol. Wat wil een fan nog meer? Very Happy

Wat idd niet zo slim was, was het verplaatsen van deze aflevering. Dat heb ik vroeger nooit begrepen, opeens was de Daytona er weer, erg bijzonder..... Confused

Beheerder http://www.miami-vice.startkabel.nl

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger
Esther
Lieutenant

BerichtGeplaatst: Za Jun 16, 2007 3:18 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Wat ik dan weer een grappig feitje vind, is dat Bon Jovi's "Dead or Alive" meer terug komt in Don Johnson's carriere.....

Denk aan de film " Harley Davidson and the Marlboro Man"....... daar komt het lied ook in voor ! In de periode van de opnames heeft Don Johnson trouwens zijn debuut album opgenomen....inclusief een duet met Willie Nelson die ook in deze aflevering een rolletje heeft.

En idd erg dom dat ze nog met de Daytona cruisen.... beetje slorig om het zo te doen.

Maar ik ga 'm nu eerst ff verder kijken......de episode El Viejo Very Happy
Naar boven
Castillo
Detective

BerichtGeplaatst: Za Jun 16, 2007 6:12 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Marlboro man was wel goed. Moet weer eens wat meer films van Don gaan kijken.

El Viejo was zeker goed, ik vond shadow in the dark ook wel goed. Sterke rol voor sonny, lekker emotioneel.

(season 1: One-eyed jack)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
burnett
Janitor

BerichtGeplaatst: Zo Jun 17, 2007 11:13 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb ook genoten van harley davidson and the marlboro man, maar het was wel raar om don johnson te zien met cowboy boots i.p.v. met witte instappers Very Happy
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Sonnyburnett
Lieutenant

BerichtGeplaatst: Zo Jun 17, 2007 12:11 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Tja, het was zijn eerste after-Vice film, hij wilde natuurlijk van zijn trendy look en coole cop imago af.... dat is hem met die film wel gelukt. Dead Bang is daar ook wel een goed voorbeeld van, die heb ik by the way al lang niet gezien... is effe opzoeken.

Naar boven
MOOKIE
Lieutenant

BerichtGeplaatst: Ma Jun 18, 2007 9:44 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ik ben dus vrijdag aan season 3 (VADERDAG CADEAU!!! thnx kids en wife) avond begonnen met El Viejo...wat een heerlijke aflevering zit goed in elkaar en heeft veel grappige elementen...willie nelson speelt een mooie rol als former Texas Ranger. een echt cowboy !
Ook een mooie appearance van Steve Buscemi de snaggle toothed actor die Rickles heet (trouwens in het begin van zijn carriere daar!!...
Ik vond het een super aflevering...

een 8!

http://www.totaldesigns.nl
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Sonnyburnett
Lieutenant

BerichtGeplaatst: Ma Jun 18, 2007 10:22 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Dat is nou eens een goed vaderdag cadeau!!
Beter dan een goedkoop guurtje van de Etos, een foute stropdas van de WE of een slecht boek.... Very Happy Euh, nee, ik ben nog geen vader, maar heb dat soort cadaus vaak zelf gegeven... hahaha. Wink

Naar boven
Don_Johnson
Officer

BerichtGeplaatst: Do Jul 05, 2007 7:24 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Een goede aflevering! Aan het eind snap je dan ook waarom die Ranger in het complot zit: wraak. Wel sneu dat ie Ranger het loodje moest leggen aan het eind.
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    forum.miami-vice.nl forum index -> Miami Vice - DVD Season 3 Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: