Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Castillo Detective

|
Geplaatst: Za Mei 26, 2007 1:08 pm Onderwerp: Miami Vice - E! True Hollywood Story (2001) |
|
|
Beste vicers,
vrijdag de 25e kwam ik op you tube een documentaire tegen van ongeveer 1 uur over Miami vice. Hij staat er in 5 delen op(zie naam boven). sommige van jullie zullen hem wel kennen.
Wat me wederom opvalt is dat de seizoen die na 1 en 2 kwamen niet
echt in de smaak zijn gevallen. Zelfs de acteurs spraken met teleurstelling, de dames Gina en trudy waren bijzaak. Saundra santiago(Gina) heeft zelf meerdere malen de schrijvers van de seizoenen 4 en 5 lopen stimuleren. Het draaide echt alleen maar op Tubbs en crockett, de pastel verdween etc etc. Wat tevens opviel in de doc dat Trudy de aflevering waarin ze ontvoerd werd door aliens in seson 4 belachelijk vond(missing hours). Dit zegt genoeg. Seizoen 1 en 2 hebben een positieve stempel gedrukt op de serie. De daaropvolgende seizoenen hadden ook hun charmes maar kunnen niet tippen aan 1 en 2 en misschien dan nog 3.
By the way die docu is echt de moeite waard. Als je de naam (Miami Vice - E! True Hollywood Story (2001) ) intikt bij you tube kan je genieten.
Die philip Michael thomas is zo'n sympathieke vent, en Gina blijft gewoon mijn lady...
p.s Edward James Olmos(Castillo) en Don johnson konden in het begin acht afleveringen niet door 1 deur. Ze mochten elkaar in het echt totaal niet. Kijk maar......
Enjoy!!! _________________ Lt Castillo: Don't you ever come up to my face again like this, detective.
(season 1: One-eyed jack) |
|
Naar boven |
|
 |
James Sonny Crockett Lieutenant

Geregistreerd op: 17-2-2006 Berichten: 1408 Woonplaats: Zuid-Limburg / NL
|
|
Naar boven |
|
 |
Jeffrey Trainee

|
Geplaatst: Ma Mei 28, 2007 7:58 pm Onderwerp: |
|
|
Thanks voor de links man!.. is echt de moeite waard om is te bekijken. _________________ You've got to know the rules before you can break 'em. Otherwise, it's no fun. |
|
Naar boven |
|
 |
Castillo Detective

|
Geplaatst: Wo Mei 30, 2007 8:59 pm Onderwerp: |
|
|
Ben blij dat ik ermee aankwam en dat mijn collega vicer de links heeft geplaatst. Super goeie Docu, absoluut. _________________ Lt Castillo: Don't you ever come up to my face again like this, detective.
(season 1: One-eyed jack) |
|
Naar boven |
|
 |
Barry Officer

|
Geplaatst: Vr Jun 01, 2007 10:10 pm Onderwerp: |
|
|
Erg interessant,en leuk om te zien voor de Vice fans.
Weet niet hoe oud het is,maar die Gina zag er nog
bijzonder appetijtelijk uit!  _________________ "'Hey Tubbs,ever conciddered a career in
southern law enforcement?""
'"Maybe....maybe!"" |
|
Naar boven |
|
 |
Jeffrey Trainee

|
Geplaatst: Vr Jun 01, 2007 10:21 pm Onderwerp: |
|
|
Deze documentairen is uit 2001, dus 6 jaar geleden. _________________ You've got to know the rules before you can break 'em. Otherwise, it's no fun. |
|
Naar boven |
|
 |
Tony Arcaro Detective

|
Geplaatst: Di Jun 05, 2007 12:13 pm Onderwerp: |
|
|
Heel erg leuk!
Heeft iemand dit op DVD? _________________ Hi there, we're the cops you've been trying to kill! |
|
Naar boven |
|
 |
MOOKIE Lieutenant

|
Geplaatst: Vr Jun 08, 2007 12:14 pm Onderwerp: |
|
|
Ja te gekke show! ...thnx 4 sharing _________________ The secret to success, whether it's women or money, is knowing when to quit.
I oughta know: I'm divorced and broke...
http://www.totaldesigns.nl |
|
Naar boven |
|
 |
|