FAQFAQ ZoekenZoeken GebruikerslijstGebruikerslijst GebruikersgroepenGebruikersgroepen RegistreerRegistreer
ProfielProfiel Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken InloggenInloggen

hallo vicers

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    forum.miami-vice.nl forum index -> Miami Vice - Nieuwe leden.
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
St.Vitus Dance

BerichtGeplaatst: Do Jan 18, 2007 10:17 pm    Onderwerp: hallo vicers Reageer met quote

Hallo beste vice fanaten!!!!!!!

Onlangs heb ik me aangemeld bij de site omdat net als vele van ons miami vice verslaafd zijn. Ik heb mezelf St. Vitus Dance genoemd, de onwijs koele undercover verblijfplaats van crockett en de croq Elvis. Ik ben een man van 28 jaar met een onwijze tic van miami vice, het is gewoon de tv serie van de jaren 80!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mag het voor onze vicers een onwijs mooi vice jaar worden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
James Sonny Crockett
Lieutenant

BerichtGeplaatst: Vr Jan 19, 2007 10:01 am    Onderwerp: Re: hallo vicers Reageer met quote

St.Vitus Dance schreef:
Hallo beste vice fanaten!!!!!!!

Onlangs heb ik me aangemeld bij de site omdat net als vele van ons miami vice verslaafd zijn. Ik heb mezelf St. Vitus Dance genoemd, de onwijs koele undercover verblijfplaats van crockett en de croq Elvis. Ik ben een man van 28 jaar met een onwijze tic van miami vice, het is gewoon de tv serie van de jaren 80!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mag het voor onze vicers een onwijs mooi vice jaar worden.

Welcome SVD! Het wordt een mooi Vice jaar, 20 maart is alvast een datum om naar uit te kijken!!!
GoldcoastOCB
Moderator

BerichtGeplaatst: Vr Jan 19, 2007 11:10 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Welkom, SVD.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    forum.miami-vice.nl forum index -> Miami Vice - Nieuwe leden. Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: