Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
James Sonny Crockett Lieutenant

Geregistreerd op: 17-2-2006 Berichten: 1408 Woonplaats: Zuid-Limburg / NL
|
Geplaatst: Di Aug 29, 2006 8:57 am Onderwerp: The Milk Run. |
|
|
Is hier beschreven.
Gisteren gekeken, en ik moet zeggen dat ik het een enorm mooie aflevering vind. Een uit het boekje zal ik maar zeggen. Een hele mooie prestatie zetten de twee snuiters neer die zomaar denken een fortuin te vergaren. Het opgeblazen lab is een vet compliment waard, dat knalde gisteravond even de woonkamer in. Uiteraard is het einde eentje waar Miami Vice bekend om staat, veel drama, veel emotie. Ik vond hem goed.
Op de Harold - schaal : 9.0
 _________________ --Smooth, that's how we do it.--
 |
|
Naar boven |
|
 |
GoldcoastOCB Moderator

|
Geplaatst: Di Aug 29, 2006 9:54 am Onderwerp: |
|
|
Ik vond hem redelijk, beetje weinig Vice-vibe.
Wel goed verhaal maar ik mis toch iets.
Ook witte colbertje van Sonny, erg gaaf.
Ik geef hem een 7. _________________ Crockett: You writin' a book?
Szarbo: Maybe...
Crockett: Well then kiss me and make it a love story... |
|
Naar boven |
|
 |
Esther Lieutenant

|
Geplaatst: Di Aug 29, 2006 5:55 pm Onderwerp: |
|
|
Ik vond het een sterk meeslepend verhaal. Erg triest einde, maar die zijn vaak het mooist aan MV vind ik.... zo'n einde van : shit hee !!
een verdiende 8 |
|
Naar boven |
|
 |
MOOKIE Lieutenant

|
Geplaatst: Di Aug 29, 2006 6:03 pm Onderwerp: |
|
|
Tja...moet zeggen typisch seizen 1 beetje knullig af en toe..Vooral in dat hotel dat ze wachten voor die deal.... ook omdat ze heel jong waren voorla die jongen met die pukkels..
Vond het ook erg emotioneel aan het einde in the airport kiosk scene...
Zo was Vice ...heel mooi...
Maarja ik geef hem een 7.5... _________________ The secret to success, whether it's women or money, is knowing when to quit.
I oughta know: I'm divorced and broke...
http://www.totaldesigns.nl |
|
Naar boven |
|
 |
4Vice Lieutenant

|
Geplaatst: Wo Aug 30, 2006 6:12 pm Onderwerp: |
|
|
Ik vond dit wel weer goede ep.
In het begin een grappige ondervraging van Sonny en Rico (met daarvoor en vrleidende Sonny). Je denkt mmm misschien een luchtige aflevering. Niets is minder waar. Het is een aflevering die op een gegeven moment veranded in een keihard drama.
Ik vraag me niet eens af in hoeverre het onderwerp nog actueel is. Ik weet dat er nog genoeg mensen hetzelfde proberen, en sommigen komen er nog mee weg ook. Misschien nu niet meer met coke maar met base- rommel en andere aangevulde troep. Het is toch een feit dat het nog steeds gebeurd. Echte pure coke zoals in de serie wordt voor jochies als dit tegenwoordig wel erg prijzig om te smokkelen. Door de realiteit van het onderwerp wordt alles wel serieuzer vind ik.
Het onderwerp vind ik goed alleen het had misschien anders vertolkt kunnen worden in plaats van door jochies. Ik denk dat het toen ook anders was de smokkel van de jaren 80 was in opkomst dus ook de wat minder georganiseerde misdaad rook een kansje. Eddie acteert wel goed wanneer de rip-off eindigt in geweld, maar voor de rest had de vertolking misschien wel beter/ anders gekund.
Ik vond "Rain" van Hammer echt goed dit keer een van mijn favoriete Hammer tracks.
De kleding van deze epidode was ook gaaf naast Sonnies witte colbert ook een mooi blauw pak van Rico (ik vind die witte schoenen gaaf)
Al met al vind ik het een 8.0 waard anders wel wat meer maar het minpuntje is toch de jongens vind ik. _________________ --You heard it right-- |
|
Naar boven |
|
 |
|