Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
MOOKIE Lieutenant

|
Geplaatst: Do Aug 17, 2006 9:43 am Onderwerp: Nobody Lives Forever |
|
|
Vorige maand overnieuw begonnen met season one... was eergister bij Nobody Lives Forever uitgekomen...
Op zich een geinige epi maar vind de bad boys rete slecht ... leuke rol voor izzie dat weer wel...
Wat ik vind :
Brenda vinden jullie haar ook zo lelijk of ligt dat aan mij....Sonny kan toch beter krijgen..(Gina ofzo)...tis maar een serie ....ok i know... _________________ The secret to success, whether it's women or money, is knowing when to quit.
I oughta know: I'm divorced and broke...
http://www.totaldesigns.nl |
|
Naar boven |
|
 |
GoldcoastOCB Moderator

|
Geplaatst: Do Aug 17, 2006 9:55 am Onderwerp: |
|
|
Ik vond het wel gaan deze aflevering, de bad boys zijn in het begin een beetje over the top.
Maar de scenes waarin ze beseffen dat het geld op is en eentje begint te schreeuwen: "Let's get the bookies!!! Let's get the bookies!!!! en dan met zijn allen beginnen te schreeuwen en doorflippen, dat vond ik wel een geinige scene.
Ook de scene in het restaurant waar Izzy ze schoenen probeert aan te smeren is ook wel grappig. Als er dan zware jongens van de door hun beroofde hotdog-kar bij komen staan is het ook wel een lollig gezicht om hun reactie te zien.
Vreemde vond ik wel dat die leipos met wapens lopen te zwaaien in het restaurant en niemand die iets zegt of de politie belt.
Over Brenda, tja, ik vind het maar een doorsnee-huisvrouw-typje, niet echt bijzonder. Gina is inderdaad een stuk interressanter.
Ik geef deze episode een 7. _________________ Crockett: You writin' a book?
Szarbo: Maybe...
Crockett: Well then kiss me and make it a love story... |
|
Naar boven |
|
 |
MOOKIE Lieutenant

|
Geplaatst: Do Aug 17, 2006 10:04 am Onderwerp: |
|
|
Die gasten hadden subtieler moeten spelen... crack junkies!! erg opvallend konden makkeljik ingerekend worden door de jan met de pet Miami dade Police zeg maar...
iig Brenda.....mager scharminkel..wel een leuk optrekje...
En by the way waarom moet Tubbs zich bemoeien met het liefdesleven van Sonny?? Tubs had ook altijd vrouwtjes uit de upper -class...
ik snap die storywriter niet helemaal...
geef de serie een 6,5 _________________ The secret to success, whether it's women or money, is knowing when to quit.
|
Naar boven |
|
 |
GoldcoastOCB Moderator

|
Geplaatst: Do Aug 17, 2006 10:06 am Onderwerp: |
|
|
Inderdaad. Brenda heeft een hele vette kast, precies wat ik ooit wil op een dag. _________________ Crockett: You writin' a book?
|
Naar boven |
|
 |
MOOKIE Lieutenant

|
Geplaatst: Do Aug 17, 2006 12:35 pm Onderwerp: |
|
|
Zekers kerel das een grppig optrekje... zou zo mijn schuur kunnnen zijn!!  _________________ The secret to success, whether it's women or money, is knowing when to quit.
|
Naar boven |
|
 |
4Vice Lieutenant

|
Geplaatst: Do Aug 17, 2006 4:26 pm Onderwerp: |
|
|
Dat is mijn schuur!  _________________ --You heard it right-- |
|
Naar boven |
|
 |
GoldcoastOCB Moderator

|
Geplaatst: Do Aug 17, 2006 4:29 pm Onderwerp: |
|
|
MOOKIE schreef: |
iig Brenda.....mager scharminkel..wel een leuk optrekje |
LOL  _________________ Crockett: You writin' a book?
|
Naar boven |
|
 |
4Vice Lieutenant

|
Geplaatst: Vr Aug 18, 2006 7:40 pm Onderwerp: |
|
|
Die brenda wat een gratenkut, bottenpaleis, beroepspot was dat zeg (ja sorry hoor)
En die gasten (badguys)...wat een aanfluiting. Dan vond ik die kleine mannetjes in de maze stukken beter acteren. Nee wat betreft guest cast vond ik de episode slecht. Maar wat betreft de lokaties.... Niet alleen Brenda's huis, maar ook de boulevard waar de eerste auto van die jochies gevonden wordt door Zito en Switek (met de flat). Heerlijk Miami...Je wilt gewoon in de t.v. springen.
Het verhaal is goed Crockett kon gewoon niet langer door gaan het werd te gevaarlijk voor zijn (echte) partner. Castillo vond het genoeg, papierwerk voor Sonny. En de scene op de boot. Goede track van Red 7 Heartbeat. Beter dan de Heartbeat van onze held in ieder geval
Al met al een goede ep. Toch zeker een 8.0 _________________ --You heard it right-- |
|
Naar boven |
|
 |
GoldcoastOCB Moderator

|
Geplaatst: Za Aug 19, 2006 12:34 am Onderwerp: |
|
|
Die blik van Castillo naar Crockett in de vergaderzaal als iedereen is opgestaan na werkoverleg..........echt ijzingwekkend, er wordt geen woord gesproken maar je weet precies hoelaat het is.
Dit is uitstraling, folks. _________________ Crockett: You writin' a book?
|
Naar boven |
|
 |
MOOKIE Lieutenant

|
Geplaatst: Ma Aug 21, 2006 8:45 am Onderwerp: |
|
|
Alsof Papa die thuis aan tafel zit met zn oudste zoon de actie van wiet roken op zijn kamer even flink afkeurt!!!!  _________________ The secret to success, whether it's women or money, is knowing when to quit.
|
Naar boven |
|
 |
4Vice Lieutenant

|
Geplaatst: Ma Aug 21, 2006 10:45 am Onderwerp: |
|
|
autobiografisch Mookie?  _________________ --You heard it right-- |
|
Naar boven |
|
 |
MOOKIE Lieutenant

|
Geplaatst: Ma Aug 21, 2006 11:09 am Onderwerp: |
|
|
Nou nee..dat was met een vies blaadje die gevonden was door mn moeder tijdens het verschonen van het bed..hahahaha samen met een vriend van mij ruilde wij altijd schoon naakt zeg maar (12 jaar oud & geen internet he!)...Die vriend van me had stiekum het terug gelegd en ik was het vergeten!!
Wel grappig dat mijn vader die avond beetje beschaamd de kamer op kwam( In opdracht van mijn moeders) en me te woord stond... Ja MOOKIE dat is niet de echte liefde en dat gaat nergens over...Mwhahahaha (Hij dacht ondertussen mang good work nice pictures pal i like to have these shit in my collection!!) _________________ The secret to success, whether it's women or money, is knowing when to quit.
|
Naar boven |
|
 |
James Sonny Crockett Lieutenant

Geregistreerd op: 17-2-2006 Berichten: 1408 Woonplaats: Zuid-Limburg / NL
|
Geplaatst: Ma Aug 21, 2006 11:39 am Onderwerp: |
|
|
MOOKIE schreef: |
Nou nee..dat was met een vies blaadje die gevonden was door mn moeder tijdens het verschonen van het bed..hahahaha samen met een vriend van mij ruilde wij altijd schoon naakt zeg maar (12 jaar oud & geen internet he!)...Die vriend van me had stiekum het terug gelegd en ik was het vergeten!!
Wel grappig dat mijn vader die avond beetje beschaamd de kamer op kwam( In opdracht van mijn moeders) en me te woord stond... Ja MOOKIE dat is niet de echte liefde en dat gaat nergens over...Mwhahahaha (Hij dacht ondertussen mang good work nice pictures pal i like to have these shit in my collection!!) |
Woohow, American Pie flashback. Ik zie je al zitten met die sok over je leuter man.
 _________________ --Smooth, that's how we do it.--
 |
|
Naar boven |
|
 |
MOOKIE Lieutenant

|
Geplaatst: Ma Aug 21, 2006 12:02 pm Onderwerp: |
|
|
Kom op dudes / dudettes jullie hebben allemaal zulk soort instanties meegemaakt,share yours  _________________ The secret to success, whether it's women or money, is knowing when to quit.
|
Naar boven |
|
 |
GoldcoastOCB Moderator

|
Geplaatst: Ma Aug 21, 2006 12:28 pm Onderwerp: |
|
|
Ik vind American Pie echt enorme zaad-films.
Niet grappig en echt enorm domme onderbroekenlol, het ontgaat me volledig. _________________ Crockett: You writin' a book?
|
Naar boven |
|
 |
|