Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Sonny Moderator

|
Geplaatst: Vr Aug 11, 2006 6:03 pm Onderwerp: Stuntdubbels |
|
|
Hahah iedereen die dacht Don Johnsson alles deed is bij z'n neus genomen.
Bobby Foxworth is de stuntdubbel van Don Johnsson hieronder ziet u de enige foto die ik gevonden heb op het internet
Van Michael Philip Thomas is het Ernie Robinson deed de gevaarlijke stunts deed.
Van deze stuntman heb ik helaas geen foto maar misschien als iemand naar episode kijkt waar wilde sprongen van daken enz... zijn zul je Ernie wel zien. |
|
Naar boven |
|
 |
GoldcoastOCB Moderator

|
Geplaatst: Zo Aug 13, 2006 10:06 pm Onderwerp: |
|
|
Ik move deze topic efkes naar mugshots, Sonny. _________________ Crockett: You writin' a book?
Szarbo: Maybe...
Crockett: Well then kiss me and make it a love story... |
|
Naar boven |
|
 |
Esther Lieutenant

|
Geplaatst: Zo Aug 13, 2006 10:09 pm Onderwerp: |
|
|
maar van de stand-in's had ik al gehoord hoor.... je kunt het ook goed zien, vooral in de eerste afleveringen van seizoen 1...... |
|
Naar boven |
|
 |
MOOKIE Lieutenant

|
Geplaatst: Ma Aug 14, 2006 9:13 am Onderwerp: |
|
|
vd week had ik nog een eppi met een dubbel was erg komisch op dvd te zien... _________________ The secret to success, whether it's women or money, is knowing when to quit.
I oughta know: I'm divorced and broke...
http://www.totaldesigns.nl |
|
Naar boven |
|
 |
Ell.a Trainee

|
Geplaatst: Ma Sep 25, 2006 10:52 pm Onderwerp: |
|
|
well. i'm not sure whether i understand all you wrote. sorry, but my dutch knowledge isn't the best ...
but i think you're looking for a pic of ernie robinson, the stunt double of pmt.
on mv.org rick bravo told that ernie robinson played the role of tubb's brother raphael who was murdered by orlando calderone in NY. so here we go ...
rick bravo also posted a pic of dj and bobby foxworth in mv.org ---> click _________________ A little of this, A little of that ---> click! |
|
Naar boven |
|
 |
MOOKIE Lieutenant

|
Geplaatst: Di Sep 26, 2006 9:22 am Onderwerp: |
|
|
Thnx ella! nice to see you out here !..my german is so bad its even worser than my english  _________________ The secret to success, whether it's women or money, is knowing when to quit.
I oughta know: I'm divorced and broke...
http://www.totaldesigns.nl |
|
Naar boven |
|
 |
leon82 Trainee
|
|
Naar boven |
|
 |
|